Стратифікація учасників ринку маркетингових досліджень

Автор(и)

  • Язвінська Н. В., Салоїд Г. С.

Анотація

В умовах стрімкого розвитку цифрової економіки та трансформації бізнес-середовища зростає роль якісної маркетингової аналітики для прийняття стратегічних рішень. Ринок маркетингових досліджень в Україні проходить етап активного розвитку та структурування, що супроводжується загостренням конкурентної боротьби між його учасниками. Розуміння конкурентної стратифікації та особливостей конкурентної динаміки має критичне значення як для самих дослідницьких компаній, так і для їхніх клієнтів, оскільки впливає на якість та доступність дослідницьких послуг

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності