Подання

Для того, щоб мати можливість подавати статті до журналу та перевіряти поточний статус своїх матеріалів необхідно увійти на сайт як зареєстрований користувач.

Керівництво для авторів

Вимоги до оформлення матеріалів:

 

Формат сторінки – А4; шрифт – Times New Roman 12; поля з усіх сторін– 2,0 см; міжрядковий інтервал – 1,0; абзацний відступ – 1,25 см;посилання на джерела подаються у квадратних дужках; літератураоформлюється згідно ДСТУ 8302:2015 (допускається не більше 4джерел без повторень); формат файла – .doc, або .docx ; обсяг тез – 1-2 повні сторінки

 

Зразок оформлення матеріалів:

 

 

Іванов Б. О.
здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти
спеціальності 075 «Промисловий маркетинг»

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Солнцев С. О.,
д.ф.-м.н., проф., завідувач кафедри промислового маркетингу
КПІ ім. Ігоря Сікорського

 

НОВІТНІ ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

 

Текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст [1].

 

Література

1. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя / за ред. М.А. Окландера. Одеса, Астропринт, 2017. 292 с.

2. Солнцев С.О., Жигалкевич Ж. М., Залуцький Р.О. Тенденціїрозвитку цифрового маркетингу. Журнал стратегічних економічнихдосліджень. 2022. № 6(11). С. 131-141.

3. Державна служба статистики України. Зовнішня торгівля України.2023. URL: https://www.ukrstat.gov.ua/express/expr2024/02/04.pdf

Положення про конфіденційність

Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.