Вплив гейміфікації на споживчий досвід та лояльність
Анотація
В умовах сучасного інформаційного перенасичення, коли щодня споживачі отримують величезну кількість інформації через різноманітні канали комунікації, бренди стикаються з важливою проблемою – складністю утримання уваги споживачів. Тому гейміфікація останнім часом стає все більш популярною в маркетингових стратегіях, оскільки вона дозволяє брендам ефективно залучати споживачів, підвищувати їхню зацікавленість і зміцнювати лояльність. Використання елементів гри, таких як бали, рівні, досягнення та змагання, дозволяє створювати інноваційний досвід, який не лише стимулює участь у програмах лояльності, а й сприяє збільшенню кількості повторних купівель.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!