Вплив гейміфікації на споживчий досвід та лояльність

Автор(и)

  • Шульгіна Л. М., Саджениця К. В., Ступак Н. О.

Анотація

В умовах сучасного інформаційного перенасичення, коли щодня споживачі отримують величезну кількість інформації через різноманітні канали комунікації, бренди стикаються з важливою проблемою – складністю утримання уваги споживачів. Тому гейміфікація останнім часом стає все більш популярною в маркетингових стратегіях, оскільки вона дозволяє брендам ефективно залучати споживачів, підвищувати їхню зацікавленість і зміцнювати лояльність. Використання елементів гри, таких як бали, рівні, досягнення та змагання, дозволяє створювати інноваційний досвід, який не лише стимулює участь у програмах лояльності, а й сприяє збільшенню кількості повторних купівель.

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності