Стратегічні аспекти забезпечення конкурентоспроможності товарів у контексті сучасних ринкових викликів
Анотація
У сучасних умовах глобалізації та швидкого розвитку світового ринку актуальність кон к урентоспроможності товарів набуває важливого стратегічного знач ення. Фірми стика ються з постійн ими викликами - від змін в техн о логіях до зроста ючих вимог спожив ачів і нестабільн ості екон оміки. У таких обставинах е фективна тактика управ ління к онкурентоспроможніс тю товарів стає не просто б ажаною, а необхідн ою для успішного фу нкціонування бізн есу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-08-20
Номер
Розділ
Маркетинг і виклики сучасності
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!