Стратегічні аспекти забезпечення конкурентоспроможності товарів у контексті сучасних ринкових викликів

Автор(и)

  • Севідова Д. О., Суворова І. М.

Анотація

У сучасних умовах глобалізації та швидкого розвитку світового ринку актуальність кон к урентоспроможності товарів набуває важливого стратегічного знач ення. Фірми стика ються з постійн ими викликами - від змін в техн о логіях до зроста ючих вимог спожив ачів і нестабільн ості екон оміки. У таких обставинах е фективна тактика управ ління к онкурентоспроможніс тю товарів стає не просто б ажаною, а необхідн ою для успішного фу нкціонування бізн есу.

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності