УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ ПРОДУКЦІЇ БРЕНДУ KLEENEX

Автор(и)

  • Кінах С. І., Плисенко Г. П.

Анотація

Нині Kimberly-Clark організовує свою діяльність у трьох основних бізнес-напрямах: засоби особистої гігієни; паперові серветки; продукція K-C Professional для промислових споживачів. Децентралізована структура управління надає регіональним підрозділам автономію у прийнятті рішень, що сприяє ефективному реагуванню на локальні ринкові умови. Ставка на інновації, гнучкість у бізнес-процесах та стратегічне бачення дозволяють Kimberly-Clark залишатись беззаперечним лідером у своїй галузі. Однак у сегменті B2B виникають проблеми, пов’язані з недостатньою оптимізацією логістичних процесів, обмеженою адаптацією каналів дистрибуції під специфічні потреби корпоративних клієнтів, а також нерівномірним розподілом запасів у регіональних центрах постачання.

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності