Аналіз підходів до маркетингових комунікацій при виході на новий ринок
Анотація
Вихід компанії на новий ринок з новим продуктом вимагає спланованих маркетингових комунікацій. Ефективна комунікаційна стратегія допомагає сформувати обізнаність про новинку, викликати інтерес та довіру, стимулювати пробні покупки, що є критично важливим для успішного запуску. Комунікаційна стратегія при виведенні нового продукту на ринок зазвичай включає завчасні анонси та рекламну кампанію, засновану на інтегрованому підході – поєднанні різних каналів (реклама, PR, соціальні медіа, інші цифрові платформи) для доведення до цільової аудиторії єдиного повідомлення.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!