Аналіз підходів до маркетингових комунікацій при виході на новий ринок

Автор(и)

  • Ященко М. Ю., Кофанов О. Є.

Анотація

Вихід компанії на новий ринок з новим продуктом вимагає спланованих маркетингових комунікацій. Ефективна комунікаційна стратегія допомагає сформувати обізнаність про новинку, викликати інтерес та довіру, стимулювати пробні покупки, що є критично важливим для успішного запуску. Комунікаційна стратегія при виведенні нового продукту на ринок зазвичай включає завчасні анонси та рекламну кампанію, засновану на інтегрованому підході – поєднанні різних каналів (реклама, PR, соціальні медіа, інші цифрові платформи) для доведення до цільової аудиторії єдиного повідомлення.

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності