Аналіз мезосередовища ринку молочних продуктів України
Анотація
Сегмент молочних продуктів представлений як великими українськими, так і міжнародними компаніями. Серед вітчизняних лідерів варто виокремити ТМ «Галичина» та компанію «Молочний альянс», які активно інвестують у розширення асортименту та модернізацію виробництва. Серед транснаціональних компаній ключові позиції займають Danone та Lactalis, які адаптують свої бізнес-стратегії до особливостей українського ринку [3]. На регіональному рівні помітну роль відіграють фермерські господарства та кооперативи. Вони формують нішеву пропозицію свіжої, часто органічної продукції, що користується попитом серед локальних споживачів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!