Аналіз мезосередовища ринку молочних продуктів України

Автор(и)

  • Янович Я. Р., Шульгіна Л. М.

Анотація

Сегмент молочних продуктів представлений як великими українськими, так і міжнародними компаніями. Серед вітчизняних лідерів варто виокремити ТМ «Галичина» та компанію «Молочний альянс», які активно інвестують у розширення асортименту та модернізацію виробництва. Серед транснаціональних компаній ключові позиції займають Danone та Lactalis, які адаптують свої бізнес-стратегії до особливостей українського ринку [3]. На регіональному рівні помітну роль відіграють фермерські господарства та кооперативи. Вони формують нішеву пропозицію свіжої, часто органічної продукції, що користується попитом серед локальних споживачів.

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності