Український ринок альтернативної молочної продукції: можливості та виклики

Автор(и)

  • Шевчик А. А., Зозульов О. В.

Анотація

Світовий ринок альтернативної молочної продукції переживає період активного зростання, що зумовлено глобальними трендами здорового способу життя та зростанням інтересу до еко-продуктів. Зниження споживання тваринних продуктів, поширення веганства, турбота про довкілля та поширеність лактозної непереносимості стали визначальними чинниками формування ринку рослинного молока. Український споживач поступово долучився до цих змін. Формування ринку альтернативної молочної продукції в Україні відбулося наприкінці 2010-х років — спершу через імпорт, а згодом завдяки активному включенню локальних виробників. Сегмент, який раніше був нішевим, сьогодні перетворюється на повноцінну альтернативу традиційному молоку.

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності