Особливості маркетингових комунікацій на ринку обсмаженої кави України
Анотація
Ринок обсмаженої кави в Україні характеризується стійким зростанням, диверсифікацією, а також високою конкуренцією між локальними виробниками, імпортерами, що й визначає швидку еволюцію інструментів маркетингових комунікацій на цьому ринку. В умовах постійного зростання вимогливості споживачів до смакових характеристик кави, історії походження продукту, культури його використання, що навіть перетворюється у відповідний ритуал і елемент стилю життя, саме маркетингові комунікації є визначальним чинником обізнаності про продукт серед представників цільової аудиторії споживачів, формування лояльності споживачів до певного бренду, і як наслідок довгострокових показників його продажу. Виокремлення специфічних особливостей маркетингових комунікацій на українському ринку обсмаженої кави є актуальним не тільки з наукової точки зору, але й має і практичне значення для інших представників цього ринку.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!