Маркетинг короткотривалого контенту: ефективність stories та психологія страху упустити можливість (FOMO)
Анотація
Стрімкий розвиток технологій призвів до того, що більшість населення проводить дуже багато часу в смартфонах та інших девайсах, перебуваючи на просторах Інтернету та на інших онлайн-платформах. Згідно звіту Digital 2024 Global Overview Report, на початок 2024 року в Україні налічувалося близько 29,64 млн. користувачів Інтернету, що становить 79,2% від загальної чисельності населення
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-08-20
Номер
Розділ
Маркетинг і виклики сучасності
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!