Система маркетингових комунікацій еко-шкіряних виробів України
Анотація
Система маркетингових комунікацій екологічних брендів потребує специфічної моделі атрибутів, що ґрунтується на підході Brand Pyramid. Вона має включати сутність бренду (органічний еко-бренд), унікальну торгову пропозицію (наявність додаткових характеристик товару завдяки його екологічності), індивідуальність бренду (екологічна дружність), цінності споживача (орієнтація на екологічний спосіб життя), емоційні переваги (відчуття соціальної відповідальності) та функціональні вигоди (вирішення раціональної проблеми збереження екосистеми)
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!