Зміна основних концепцій аграрного маркетингу в умовах поширення використання мережі інтернет
Анотація
Однією з визначальних умов активізації цифрової присутності аграрного бізнесу є функціонування державних сервісів. Створена Міністерством аграрної політики та продовольства України електронна платформа, забезпечує автоматизовану взаємодію аграріїв з державою, надаючи їм персоналізовані кабінети для подачі заявок, доступу до інформації про державну підтримку та формуючи єдиний інформаційний центр отримання даних з різних реєстрів. Це значно спрощує відповідні процеси та стимулює використання цифрових інструментів у повсякденній діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!