Зміна основних концепцій аграрного маркетингу в умовах поширення використання мережі інтернет

Автор(и)

  • Уманський В. А., Солнцев С. О.

Анотація

Однією з визначальних умов активізації цифрової присутності аграрного бізнесу є функціонування державних сервісів. Створена Міністерством аграрної політики та продовольства України електронна платформа, забезпечує автоматизовану взаємодію аграріїв з державою, надаючи їм персоналізовані кабінети для подачі заявок, доступу до інформації про державну підтримку та формуючи єдиний інформаційний центр отримання даних з різних реєстрів. Це значно спрощує відповідні процеси та стимулює використання цифрових інструментів у повсякденній діяльності.

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності