Роль штучного інтелекту в прогнозуванні поведінки споживачів

Автор(и)

  • Хурдей В. Д., Єцкова Д. Є.

Анотація

Зародження цифрового маркетингу передувало появі штучного інтелекту, і він і до сьогодні залишається важливим чинником впливу на споживачів. Цифровий маркетинг, або інтернет-маркетинг, включає просування товарів і послуг через цифрові канали, такі як пошукові системи, соціальні мережі, електронна пошта та інші веб-ресурси для взаємодії з поточними і потенційними клієнтами. Цей напрямок суттєво змінив способи, якими бренди використовують технології для маркетингових цілей, застосовуючи такі методи, як SEO, пошуковий маркетинг

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності