Роль штучного інтелекту в прогнозуванні поведінки споживачів
Анотація
Зародження цифрового маркетингу передувало появі штучного інтелекту, і він і до сьогодні залишається важливим чинником впливу на споживачів. Цифровий маркетинг, або інтернет-маркетинг, включає просування товарів і послуг через цифрові канали, такі як пошукові системи, соціальні мережі, електронна пошта та інші веб-ресурси для взаємодії з поточними і потенційними клієнтами. Цей напрямок суттєво змінив способи, якими бренди використовують технології для маркетингових цілей, застосовуючи такі методи, як SEO, пошуковий маркетинг
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!