Персоналізація як стратегічний інструмент ефективного маркетингу в умовах цифрової трансформації

Автор(и)

  • Фоміна К. П., Борисенко О. С.

Анотація

Сучасний етап розвитку економіки характеризується інтенсивними процесами цифрової трансформації, що суттєво змінюють принципи взаємодії компаній зі споживачами та вимоги клієнтів до якості й формату обслуговування. Цифрова трансформація бізнесу стала глобальним явищем, що суттєво вплинуло на маркетингову практику. В умовах надлишку інформації, швидкої зміни технологій та перенасиченості ринку товарами та послугами традиційні маркетингові методи втрачають свою ефективність, що стимулює бізнес до пошуку інноваційних та індивідуалізованих рішень. Персоналізація маркетингу виступає одним із найбільш перспективних підходів, що дозволяє компаніям бути впізнаваними та конкурентоспроможними та забезпечувати глибоку та емоційно значущу взаємодію зі споживачами шляхом врахування їхніх унікальних потреб, інтересів і поведінкових моделей.

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності