Сучасні інструменти стимулювання збуту в парфумерно-косметичному ритейлі

Автор(и)

  • Удовиченко Є. Д., Жигалкевич Ж. М.

Анотація

В умовах перенасиченості споживчого ринку та зростання ролі візуального та емоційного впливу парфумерно-косметичний ритейл потребує постійного вдосконалення інструментів стимулювання збуту. Підходи, засновані на цінових знижках або сезонних акціях, залишаються ефективними, однак сьогодні вони дедалі частіше доповнюються інноваційними рішеннями та індивідуалізованим маркетингом. Основна мета сучасного стимулювання збуту полягає не лише у збільшенні обсягів продажів,але й у формуванні лояльності клієнтів, підвищенні залученості та створенні ціннісного споживчого досвіду

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності