Вплив навколишнього середовища на психологію споживача та його рішення
Анотація
Сучасний глобалізований і динамічний світ формує поведінку споживача не у відриві від контексту, а в середовищі, де переплетені економічні, соціокультурні, політичні, технологічні та екологічні чинники. Рішення про покупку більше не є наслідком лінійного процесу: споживач зважує безліч сигналів, що надходять із довколишнього середовища, при цьому розмірковуючи над тим, які цінності він підтримує, до яких соціальних груп належить, яку роль у цьому відіграють культура та технології
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-08-20
Номер
Розділ
Маркетинг і виклики сучасності
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!