Інноваційні стратегії управління товарним портфелем в умовах цифрової трансформації підприємств
Анотація
Цифрова трансформація, яка активно охоплює всі сфери економіки, змінює не тільки самі процеси бізнесу, але й підходи до управління підприємствами. Одним із ключових аспектів цього процесу є управління товарним портфелем. У відповідь на зміни технологій, потреб споживачів та вимог ринку, підприємства змушені активно адаптувати свої стратегії управління товарним портфелем до нових реалій. В умовах цифрової трансформації традиційні методи управління портфелем не можуть забезпечити належну гнучкість і швидкість реагування, тому виникає потреба в інноваційних стратегіях.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!