Вплив сучасних маркетингових технологій на бізнес-аналіз

Автор(и)

  • Сердюк С. В., Гавриш Ю. О.

Анотація

Маркетингові технології є невід’ємною складовою в дослідженні економічних суб’єктів на основі використання системного підходу. Бізнес-аналітика передбачає формування стратегій розвитку підприємства з використанням інструментів обробки даних, а також методів математичного та комп’ютерного моделювання. Основною метою даного аналізу є дослідження середовища функціонування бізнес-процесів та оцінка ключових недоліків виробничої діяльності з метою досягнення максимальної ефективності виробництва при мінімальних витратах. Бізнес-аналітика поєднує в собі діагностику внутрішніх процесів виробництва, стан наявного капіталу, прогнозування можливостей та ризиків підприємства, а також ключову складову – маркетингові дослідження. Сферою застосування маркетингових оцінок є дослідження споживчої поведінки та реакції споживача на товар на різних етапах його життєвого циклу; формування підходів для сегментації ринку; порівняння переваг конкурентів та стратегії адаптації продукції відповідно до потреб споживачів.

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності