Warketing: маркетинг в контексті війни

Автор(и)

  • Семенова С. Д., Тіткова О. О., Царьова Т. О.

Анотація

Початок повномасштабної війни в Україні для багатьох представників бізнесу став початком значних змін в організації звичної ділової діяльності. Частина бізнесів вимушена була релокуватись, частина перенесла свою діяльність за кордон, частина закрилась. Але деякі бізнеси змогли використати ситуацію військового стану як імпульс для розвитку, акцентуючи свою соціальну відповідальність, емоційну єдність із клієнтами і просто шукаючи способів розширити пропозицію за рахунок оновлення асортименту, пропонування додаткових послуг, реорганізації існуючих товарів. Найбільш яскравим прикладом такої поведінки є компанії Monobank, Укрзалізниця та Болт.

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності