Резильєнтний маркетинг як основа стратегічного розвитку бізнесу
Анотація
Сучасний бізнес функціонує за умов постійної нестабільності, обумовленої як зовнішніми
(воєнний стан, економічні кризи, технологічні зрушення, зміни у споживацькій поведінці), так і
внутрішніми (недостатністю фінансових та людських ресурсів тощо) чинниками. В умовах BANI-
світу (Brittle, Anxious, Nonlinear, Incomprehensible) та наростаючої цифровізації постає
необхідним розвиток стратегій, здатних адаптувати бізнес до змін
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-08-20
Номер
Розділ
Маркетинг і виклики сучасності
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!