Методологія дослідження іміджу банку
Анотація
У сучасних умовах ринку банківських послуг імідж є одним із ключових чинників, що визначає сприйняття фінансової установи споживачами. Він формує уявлення про надійність, професійність та клієнтоорієнтованість, впливаючи на довіру, поведінкові наміри й рівень лояльності. Імідж формується на основі поєднання реальних характеристик організації з емоційним та інформаційним досвідом взаємодії клієнта з брендом. Це обумовлює важливість системного дослідження цієї категорії
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-08-20
Номер
Розділ
Маркетинг і виклики сучасності
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!