Статистичний аналіз достовірності показників у “WALLED GARDEN” середовищах: виклики та можливості
Анотація
У маркетинговій аналітиці walled garden - це цифрові платформи, які володіють великими обсягами зібраних користувацьких даних, але обмежують зовнішній доступ до них. І хоча у межах цих екосистем відбувається значна частка глобальної цифрової реклами, аналітики стикаються з труднощами при вимірюванні ефективності рекламних кампаній через обмежену прозорість внутрішніх метрик. Нагальність переходу до цифрових стратегій рекламодавців пов’язана, в першу чергу, з адаптацією до нових умов ринку і саме вміння аналізувати дані цифрових платформ та робити висновки щодо зміни поведінки споживачів дозволить працювати в подальшому.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!