Удосконалення комунікаційної політики ТОВ «ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА» на ринку дерматологічної косметики України
Анотація
Вивчення специфічних ринків, до яких відноситься український ринок дерматологічної косметики, дає змогу поширити його результати на інші специфічні та спорідненні ринки. Адже в умовах зростаючої конкуренції, особливо під час війни, такі дані стають найціннішим ресурсом і практичним досвідом апробації різних інструментів комунікаційної політики. З практичної точки зору, результати проведеного дослідження, що надалі будуть впроваджені у маркетингову діяльність такого лідера ринку косметики, як ТОВ «Лореаль Україна», також надасть змогу зміцнити його позиції і на специфічному та вкрай перспективному ринку дерматологічної косметики України, що набуває важливого значення для здоров’я українських споживачів
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!