Удосконалення комунікаційної політики ТОВ «ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА» на ринку дерматологічної косметики України

Автор(и)

  • Пономаренко А. О., Юдіна Н. В.

Анотація

Вивчення специфічних ринків, до яких відноситься український ринок дерматологічної косметики, дає змогу поширити його результати на інші специфічні та спорідненні ринки. Адже в умовах зростаючої конкуренції, особливо під час війни, такі дані стають найціннішим ресурсом і практичним досвідом апробації різних інструментів комунікаційної політики. З практичної точки зору, результати проведеного дослідження, що надалі будуть впроваджені у маркетингову діяльність такого лідера ринку косметики, як ТОВ «Лореаль Україна», також надасть змогу зміцнити його позиції і на специфічному та вкрай перспективному ринку дерматологічної косметики України, що набуває важливого значення для здоров’я українських споживачів

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності