Вплив політико-правових факторів на послуги ретеншн маркетингу в Україні

Автор(и)

  • Поліщук А. П., Шульгіна Л.М.

Анотація

Ретеншн маркетинг (від англ. retention – утримання) передбачає постійний і чутливий контакт із клієнтом, тому напряму залежить від стабільності зовнішнього середовища. У сучасному digital-середовищі ретеншн маркетинг посідає ключове місце в утриманні клієнтської бази, зменшенні відтоку споживачів та формуванні довгострокової лояльності. Комунікації через емейл-маркетинг, пуш-сповіщення (від англ. push notification), чат-боти та персоналізовані пропозиції стали стандартом для компаній, які орієнтовані на клієнтський досвід.

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності