Вплив політико-правових факторів на послуги ретеншн маркетингу в Україні
Анотація
Ретеншн маркетинг (від англ. retention – утримання) передбачає постійний і чутливий контакт із клієнтом, тому напряму залежить від стабільності зовнішнього середовища. У сучасному digital-середовищі ретеншн маркетинг посідає ключове місце в утриманні клієнтської бази, зменшенні відтоку споживачів та формуванні довгострокової лояльності. Комунікації через емейл-маркетинг, пуш-сповіщення (від англ. push notification), чат-боти та персоналізовані пропозиції стали стандартом для компаній, які орієнтовані на клієнтський досвід.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!