Класифікація моделей бренду роботодавця

Автор(и)

  • Подолян О. О., Зозульов О. В.

Анотація

Висвітлення питань суті та описання моделей бренду роботодавця, їх первинною класифікацією можна зустріти в дослідженнях таких іноземних та українських науковців: Мінчінгтона Б., Джулай М., Барроу С., Амблера Т., Мослі Р., Кузьміна О., Мельникова О., Кари Н. та інші. Проте, їхні дослідження здебільшого обмежуються лише окремими аспектами. Проведене дослідження існуючих моделей бренду роботодавця дозволило сформувати такі таксономічні ознаки для їх класифікації, як: структурні, функціональні, процесуальні, управлінські.

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності