Ціноутворення брендів: сучасні тренди
Анотація
У сучасних умовах формування впізнаваного та успішного бренду є одним із ключових завдань підприємств, що функціонують у конкурентному ринковому середовищі. У цьому контексті особливої актуальності набувають питання цінового позиціонування та розробки ефективних підходів до ціноутворення, оскільки від них безпосередньо залежить ефективність діяльності компанії. Відповідно, одним із першочергових завдань маркетингу є досягнення оптимального співвідношення ціни та якості продукції, що забезпечувало б її привабливість для цільової аудиторії
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!