Нейромаркетинг: як емоції впливають на рішення покупця

Автор(и)

  • Підлісна У. Ю., Гавриш Ю. О.

Анотація

Нейромаркетинг – певний розділ маркетингу, який вивчає реакцію людини на рекламу, а також оцінює бажання, переваги та мотивацію покупців. Іншими словами, нейромаркетинг – це практичне використання нейропсихології в галузі маркетингу. Завдяки йому отримали свої лідерські позиції такі компанії, як Coca-Cola, HBO, Apple, Google та ін. Об’єднавши маркетинг із психологією та нейробіологією, вони створили ідеальні логотипи, рекламні кампанії, пакування товарів і комунікаційні політики

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності