Нейромаркетинг: як емоції впливають на рішення покупця
Анотація
Нейромаркетинг – певний розділ маркетингу, який вивчає реакцію людини на рекламу, а також оцінює бажання, переваги та мотивацію покупців. Іншими словами, нейромаркетинг – це практичне використання нейропсихології в галузі маркетингу. Завдяки йому отримали свої лідерські позиції такі компанії, як Coca-Cola, HBO, Apple, Google та ін. Об’єднавши маркетинг із психологією та нейробіологією, вони створили ідеальні логотипи, рекламні кампанії, пакування товарів і комунікаційні політики
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-08-20
Номер
Розділ
Маркетинг і виклики сучасності
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!