Маркетинг на міжнародних ринках: локалізація чи стандартизація
Анотація
У сучасному світі глобалізація ринків створила нові можливості для компаній розширити свій бізнес за межами національних кордонів. Однак, це також поставило перед підприємцями складне питання: як вибрати правильну маркетингову стратегію для успішної діяльності на міжнародному рівні. Два основні підходи, які використовуються компаніями, — це локалізація та стандартизація. Обидві ці стратегії мають свої переваги та недоліки, які залежать від специфіки ринку та цілей компанії.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-08-20
Номер
Розділ
Маркетинг і виклики сучасності
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!