Сучасні підходи до аналізу впізнаваності бренду в умовах цифрової трансформації бізнесу
Анотація
Впізнаваність бренду є одним з ключових показників його успіху на ринку. Це не лише здатність споживача ідентифікувати бренд серед конкурентів, але й його асоціації, емоційне сприйняття та довіра. Сучасні методології вимірювання впізнаваності бренду дозволяють компаніям отримувати інформацію про рівень взаємодії з аудиторією та коригувати маркетингові стратегії.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-08-20
Номер
Розділ
Маркетинг і виклики сучасності
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!