ПРЕСТИЖНЕ СПОЖИВАННЯ ЯК ДЕТЕРМІНАНТА МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ
Анотація
У сучасному світі товари дедалі частіше набувають символічного значення, стаючи засобом самовираження, підтвердження соціального статусу та демонстрації стилю життя. В умовах глобалізації, цифровізації та активного розвитку соціальних медіа престижне споживання перетворюється на один із ключових факторів, що визначає маркетингову товарну політику компаній. Бренди, які працюють у сегменті luxury, адаптують свої стратегії, щоб відповідати очікуванням споживачів, які прагнуть не просто володіти товаром, а отримувати ексклюзивний досвід
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Аавторські права на подані матеріали належать їх авторам.
При використанні матеріалів конференції посилання на авторів та конференцію ОБОВ'ЯЗКОВЕ!