ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ КОМЕРЦІЙНОЇ НЕРУХОМОСТІ УКРАЇНИ В ПЕРІОД 2022-2025 рр.

Автор(и)

  • Лівшиц В. Я.

Анотація

Ринок професійної комерційної нерухомості включає три основних сегмента: офісну нерухомість (представлену професійними бізнес центрами), складську нерухомість (представлену складськими та логістичними комплексами) та торгову-розважальну нерухомість (представлену торговими та торгово-розважальними центрами). Взаємовідношення між орендодавцями та орендарями на ринку комерційної нерухомості будуються на підставі бізнес моделі «business to business» та фактично відбуваються між підприємствами – девелоперами (компаніями, які розвивають комерційну нерухомість) для подальшої здачі в оренду та орендарями (підприємствами, що орендують приміщення в бізнес центрах, складських комплексах, торгово-розважальних центрах) для ведення своєї господарської діяльності.

Опубліковано

2025-08-20

Номер

Розділ

Маркетинг і виклики сучасності